Thursday, December 23, 2010

Peneman Saya....♥ macam-macam karenah mereka...♥

                salam sume......kopi tarik@ejam kembali.....
harinie saya penat sangat...
pagi ade clas pastu petang ade clas kat kitchen lak...
tp tak per nie bukan halangan....
untuk saya mengejar citer2 saya untuk menjadi seorang chef.....\
ops!
 lupe plak hari nie saya nak cerite pasal  karenah peneman saya......
iaitu kawan2 saya......
dieowang nie law 1 hari tak buat owang:

happy :)
funny...
and....
sakit hati...
memang tak sah.....hahahahaa...
tu dah jadi care kehidupan kami.....

saya nak cerite pasal kerenah dorang sorang demi sorang....
saya nak mula kan dengan yang hero dulu....




saya mulakan dengan mamat nie dulu la...
nama die.....
MOHD ASYRAF BIN AHMAD FIRAL
dak2 panggil die acap jer....
die nie baek la orang nye...
die nie pantang kalau membe die susah or ade masalah...
mesti die berusaha nak tolong...
walaupown  die sendiri ade masalah pada mase yang same.....
tapi kalau bab kacau owang die la no 1.....
huhuhu salah sowang mangse die saya sendiri....huhuhu...
itu la acap.....



yang nie pulak name die......
ahmad al-aminnurullah norfin..........
mamat nie kiteowg panggil am jer...
die nie pown baek..........
tp mood die macam air sungai...
kejap pasang kejap surut.....
but bila da pasang kejap jer surut sebab....
ade arus kat sungai tu yang bawa sekali...
mood yang tengah tinggi tu....
kalau kowang sume tengok muke time moody....
mesti kowang takot nak kacau die.....
tp kalau kami tengok muke die nga moody lagi kami kacau.....
huhuhu...
 kami nie kan happening.....
tapi die still ok....and redha jer......
jadi 2 la am.....



ok la sya penat la....
esok saye story lagi ae pasal karenah kawan2 saye yang lain.....
untuk hari nie saye sanggup citer pasal mamat 2 owang nie jer........
sebab saye penat .....
  

ok sekian....jumpe lagi.....










No comments:

Post a Comment