Tuesday, January 11, 2011

hadiah tahun baru ak...:(****

salam reader...
jumpe lagi.....

 harinie nak cerita sedikit pasal cerita sedih saya...
sepatut saya mahu cerita kisah gembira saya...
dimana saya sudah bersatu semula dengan...
wanita yang saya tertunggu-tunggu kan...
iaitu wanita yang pernah saya ceritakan di halaman blog saya...
tetapi sory lupa nak ceritakan tempoh hari...
saya bersatu semula pada tanggal 3/1/2011..


tapi allah hanya mengizinkan aku merasakan kebahagiaan dengan nya...
hanya untuk beberapa hari saja...
harinie pada 11/1/2011 jam 4.56 pm...
satu sms ak terima...
dari no celcom..
dan ak buka sms tersebut...
yang berbunyi:

''it's hurt's...but i had to say...
kita terpaksa putus lagi...im so sorry....
dont ask me why..tc..
im really sorry...''

tenang jer ak membaca sms tersebut...
sambil ditemani oleh kakak angkat ku..
yang khusyuk bercerita..
padahal dalam hati ku seperti ada...
sebongkah batu yang menghempap diri ini....
saja ak berlagak seperti ak tak taw ap2...
depan orang takkan ak nak terpekek terlolong plakkan...

walau apa pown...
ak bersyukur sebab allah mengizinkan...
 ak untuk merasa sekejup kebahagiaan....
itu adalah lebih baik daripada...
ak tidak langsung diberikan untuk merasa kebahagiaan...

ak paham situasi dia....
ak terima dengan redha dan rela hati...
tapi ak tetap akan buka hati ak untuk die...
ak sayang kat die...
walau apa pon die tetap di hati ak..
ak akan tunggu die seperti seblomnye...
walau pown ini kali ketiga..
hubungan kami terputus...
ini adalah ujian yang diberikan untuk ak...
dan si die syang ku...
untuk kami mencapai cinta yang abadi...
INSYAALLAH...

KATA TERAKHIR:
sayang...
bie sayang kat ayunk...
bie takkan benci ayunk..
bie akan tunggu ayunk..
i love u sayang..
bie akan ingat sayang selalu..
bye..

perkara nie semua akan ak anggap sebagai hadiah tahun baru ak.....
dan hadiah istemewa bday ak...
yang akan ak sambut tidak lama lg...
pada:
27/1/2011





LOVE YOU SO MUCH...
HONEY....





No comments:

Post a Comment